راهنمای ماشین لباسشویی ایندزیت
دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی ایندزیت همه ی ما برای استفاده و نگهداری از لوازم خانگی خود خاصه لباسشویی نیاز به راهنمایی داریم. آقازاده سرویس در صدد بر آمده مقاله ای با عنوان راهنمای ماشین لباسشویی...

تاریخ انتشار : 1400/11/6/ نمایش : 513 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ایندزیت

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ایندزیت و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – عظیمیه - مهرشهر - گوهردشت - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیر یخچال ایندزیت در کرج - تعمیر یخچال ایندزیت در فردیس - تعمیر یخچال ایندزیت در مهرشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در محمدشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در گوهردشت - تعمیر یخچال ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر یخچال ایندزیت درکیانمهر - تعمیر یخچال ایندزیت در کمالشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در حصارک - تعمیر یخچال ایندزیت در گلشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در جهانشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در آزادگان - تعمیر یخچال ایندزیت در عظیمیه - تعمیر یخچال ایندزیت در صفادشت - تعمیر یخچال ایندزیت در ماهدشت - تعمیر یخچال ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر یخچال ایندزیت در مارلیک - تعمیر یخچال ایندزیت در کلاک - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر یخچال ایندزیت در گرمدره - تعمیر یخچال ایندزیت در جهان نما - تعمیر یخچال ایندزیت در خلج آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در مصباح - تعمیر یخچال ایندزیت در مهرویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در باغستان - تعمیر یخچال ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر یخچال ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر یخچال ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر یخچال ایندزیت در آق تپه - تعمیر یخچال ایندزیت در اندیشه - تعمیر یخچال ایندزیت در شهریار - تعمیر یخچال ایندزیت در استاندارد - تعمیر یخچال ایندزیت در رزکان - تعمیر یخچال ایندزیت در واریان شهر - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر یخچال ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر یخچال ایندزیت در دولت آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر یخچال ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر یخچال ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر یخچال ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر یخچال ایندزیت در میانجاده - تعمیر یخچال ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر یخچال ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر یخچال ایندزیت در ساسانی - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر یخچال ایندزیت در گلدشت - تعمیر یخچال ایندزیت در پیشاهنگی

دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی ایندزیت همه ی ما برای استفاده و نگهداری از لوازم خانگی خود خاصه لباسشویی نیاز به راهنمایی داریم. آقازاده سرویس در صدد بر آمده مقاله ای با عنوان راهنمای ماشین لباسشویی ایندزیت با محتوای کاملی از دفترچه راهنمای فارسی لباسشویی ایندزیت برای شما جمع آوری کند تا شما را در استفاده از لباسشویی ایت یاری نماید. ندزینکات نصب و راه اندازی لباسشویی ایندزیت مهم ترین نکات نصب و راه اندازی لباسشویی ایندزیت به شرح زیر است: لباسشویی را بر روی فرش یا موکت نصب نکنید. جهت اتصاال به برق حتما از یک محافظ استفاده کنید. پریزی را برای اتصال انتخاب نمایید که کاملا در دسترس باشد. از مقوا و تکه چوب برای تراز کردن لباسشویی استفاده نکنید. مطمئن شوید پایه های لباسشویی کاملا روی سطح زمین قرار دارد. لباسشویی را در سرما و یا گرمای شدید نصب نکنید. پیچ های حمل نقل را از پشت لباسشویی باز نمایید. از اتصال صحیح شیلنگ های ورودی و تخلیه آب مطمئن شوید. دقت کنید شیلنگ ورودی آب پشت لباسشویی خم نشود و یا کشیده نشود.

نحوه تراز کردن لباسشویی ایندزیت

نحوه تراز کردن لباسشویی ایندزیت به شرح زیر است: به خاطر داشته باشید که تراز شدن دستگاه باعث عملکرد بهتر و سر و صدای کمتر لباسشویی می شود. با پایه های قابل تنظیم باید دستگاه کاملا صاف در زمین تثبیت شود. همچنین میتوانید از تراز مهندسی نیز استفاده نمایید. مطمئن شوید که هر چهار پایه محکم روی زمین قرار گفته اند. وقی ماشین تراز شد بهتر است مهره های قفل آن را به سمت بالا و کف ماشین برگردانید تا قفل شود. برای نصب ماشین در زمین بتونی باید زمین خشک و بدون شیب باشد و ماشین در جای محکمی قرار بگیرد. نحوه صحیح حمل و جابجایی ماشین لباسشویی ایندزیت در ادامه به نکات مهم روش صحیح جابجایی ماشین لباسشویی ایندزیت اشاره خواهیم کرد. در بسته بندی ماشین لباسشویی از پلاستیک‌ های حباب‌ دار، فوم و یونولیت استفاده کنید. تا در صورت بروز ضربه‌ آهسته ضربه‌گیر جلوی آن را تا حدی بگیرد. در صورتی که پیچ‌های مربوط به جابجایی را سر جای خود نبندید، هنگام جابجایی، دیگ از تعادل خارج شده و با بدنه لباسشویی برخورد کرده و از تراز خارج خواهد شد. موقع برداشتن لباسشویی، از قطعات پنل روبرویی دستگاه برای برداشتن دستگاه استفاده نکنید. داشتن تجهیزات حمل بار مثل چرخ حمل بار یا پایه زیر یخچالی، می‌تواند به شما در حمل ماشین لباسشویی کمک قابل توجهی کند.

راهنمای پنل نمایشگر در ماشین لباسشویی ایندزیت حال که نکات مربوط به جداسازی لباس هارا بر اساس تنوع جنس و رنگ آموختیم، میپردازیم به راهنمای پنل نمایشگر در لباسشویی ایندزیت: cotton 45 (کتان 45) : مناسب شستشوی لباس های نخی و کتانی wool ( وول ) : مناسب شستن لباس های پشمی delicate (دلیکیت) : مناسب شستن لباس های ظریف و حساس air fresh (ایر فرش) : جهت از بین بردن بوی نامطبوع لباس ها و ضد عفونی کردن لباسها gym kit (جیم کیت) : برای شستشوی لباس های ورزشی حتما بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت جداسازی لباس ها در راهنمای فارسی لباسشویی ایندزیت جداسازی لباس ها در راهنمای فارسی لباسشویی ایندزیت شامل نکاتی است که در زیر آورده ایم: برای اولین قدم در جداسازی لباس ها باید اتیکت یا برچسب متصل به لباس را به طور دقیق مطالعه کنید.

باید بدانید که در برچسب لباس ها نحوه شستشوی درس لباس با توجه به نوع پارچه آن توضیح داده شده است. با این کار هم از لباس مراقبت میکنید و هم برنامه ی درست لباسشویی ایندزیت را انتخاب کرده و استفاده درست از لباسشویی ایندزیت انجام میدهید. بیشتر لباس ها قابلیت شسته شدن با لباسشویی را دارند اما همه ی آن ها را یک دمای و یک برنامه نمیتوان شست که توضیحات این نکات در برچسب به طور کامل آمده است. در بیشتر لباس ها برچسب لباس در سمت چپ لباس یا داخل ناحیه گردن لباس قرار دارد. ادامه مبحث جداسازی لباس ها در راهنمای لباسشویی ایندزیت هنگامی که برچسب لباس ها را مطالعه میکنید توجه داشته باشید که اصلا لباس قابل شستشو با لباسشویی است یا خیر . بنابراین اولین اقدامی که پس از خواندن برچسب لباس ها انجام میدهید جدا کردن لباس های قابل شستشو با لباسشویی و غیر قابل شستشو با لباسشویی باشد. سومین توصیه جدا سازی لباسها بر اساس رنگ آن ها است. به طور دقیق تر باید بدانید لباس های تیره را با هم , لباس های سفید را با هم و لباس های رنگی با هم رنگ خود به عنوان لباس ها مثال های قرمز را با هم داخل لباسشویی بیاندازید.

تعمیر ساید ایندزیت در کرج - تعمیر ساید ایندزیت در فردیس - تعمیر ساید ایندزیت در مهرشهر - تعمیر ساید ایندزیت در محمدشهر - تعمیر ساید ایندزیت در گوهردشت - تعمیر ساید ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر ساید ایندزیت درکیانمهر - تعمیر ساید ایندزیت در کمالشهر - تعمیر ساید ایندزیت در حصارک - تعمیر ساید ایندزیت در گلشهر - تعمیر ساید ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر ساید ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر ساید ایندزیت در جهانشهر - تعمیر ساید ایندزیت در آزادگان - تعمیر ساید ایندزیت در عظیمیه - تعمیر ساید ایندزیت در صفادشت - تعمیر ساید ایندزیت در ماهدشت - تعمیر ساید ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر ساید ایندزیت در مارلیک - تعمیر ساید ایندزیت در کلاک - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر ساید ایندزیت در گرمدره - تعمیر ساید ایندزیت در جهان نما - تعمیر ساید ایندزیت در خلج آباد - تعمیر ساید ایندزیت در مصباح - تعمیر ساید ایندزیت در مهرویلا - تعمیر ساید ایندزیت در باغستان - تعمیر ساید ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر ساید ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر ساید ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر ساید ایندزیت در آق تپه - تعمیر ساید ایندزیت در اندیشه - تعمیر ساید ایندزیت در شهریار - تعمیر ساید ایندزیت در استاندارد - تعمیر ساید ایندزیت در رزکان - تعمیر ساید ایندزیت در واریان شهر - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ساید ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر ساید ایندزیت در دولت آباد - تعمیر ساید ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر ساید ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر ساید ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر ساید ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر ساید ایندزیت در میانجاده - تعمیر ساید ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر ساید ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر ساید ایندزیت در ساسانی - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر ساید ایندزیت در گلدشت - تعمیر ساید ایندزیت در پیشاهنگی

جداسازی لباس ها بر اساس نوع پارچه از دیگر نکات مهم جدا سازی لباس ها است که باید توجه زیادی به آن داشته باشید. زیرا اگر لباس های نازک را با لباس های ضخیم شستشو دهید و از فرآیند مناسب برای پارچه های نازک استفاده نمایید لباس های ضخیم تمیز نمیشوند. و اگر از فرآیند شستشوی مناسب لباس های ضخیم استفاده نمایید لباس های نازک آسیب میبینند. اگر لباس های شما دارای لکه های کثیفی مانند لکه خون هستند قبل از انداختن آن ها در لباسشویی سعی کنید لکه را از بین ببرید. تنظیم دمای آب در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ایندزیت دمای آب آب شستشو را بر اساس دسته بندی لباس ها باید تنظیم کنید تا نتیجه خوبی ببینید.

همه ما همانطور که در راهنمای ماشین لباسشویی ایندزیت اشاره شده است میدانیم که آب گرم علاوه بر اینکه موجب تمیزتر شدن لباس ها میشود ضد عفونی کننده نیز است.همچنین اثر مواد شوینده را بیشتر میکند. اما این را هم باید بدانیم که آب گرم مناسب برای شستن همه ی لباس ها نیست و به برخی پارچه ها آسیب میزند.

حتما بخوانید: مطالعه مقاله اختصاصی برنامه های شستشو در لباسشویی ایندزیت را به شما توصیه میکنیم.

آموزش فعال و غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورتی که قصد فعال نمودن قفل کودک لباسشویی ایندزیت خود را دارید، می توانید از دکمه cild lock استفاده کنید: در ماشین لباسشویی ایندزیت قفل کودک با فشار دادن همزمان دو دکمه rinse و temp به مدت سه ثانیه فعال می‌گردد. جهت خارج شدن ماشین از این حالت مجدداً دو دکمه را به مدت سه ثانیه فشار دهید.

آموزش نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین های لباسشویی در بسیاری از موارد نیاز به ریست کردن پیدا می کنند. مواردی مانند ارور دادن یا هنگ کردن از جمله این موارد است. اگر ماشین لباسشویی شما ایندزیت است کار ساده ای در پیش دارید.

برای ریست کردن ماشین لباسشویی ایندزیت مراحل زیر را دنبال کنید:

ماشین لباسشویی را از پریز برق جدا کنید. دکمه روشن / خاموش ماشین لباسشویی را فشار دهید. دستگیره چرخشی تنظیم زمان را روی حالت صفر قرار دهید. دستگاه را به برق متصل و روشن کنید. اکنون چراغ های نمایشگر باید چشمک بزنند. دوباره ماشین را خاموش کنید. اکنون ماشین لباسشویی ایندزیت شما ریست شده است. میتوانید مجددا آن را روشن کنید و از آن استفاده نمایید.

برای استفاده از جاپودری لباسشویی ایندزیت چگونه عمل کنیم؟

عدم آشنایی با نحوه استفاده از جاپودری لباسشویی ایندزیت می‌ تواند کل دستگاه را با مشکل مواجه کند. این بخش در مدل‌ های لباسشویی ایندزیت به سه قسمت تقسیم شده است: قسمت اول جاپودری لباسشویی جهت پودر پیش شستشو و مربوط به برای شستشوی مقدماتی است. این قسمت با علامت | مشخص می‌ شود. قسمت دوم جاپودری برای پودر شستشوی اصلی و مربوط به شستشوی اصلی است. به این قسمت که با با علامت || مشخص می گردد، علاوه بر مایع و یا پودر و نرم‌کننده اضافه می‌ شوند. قسمت سوم جاپودری لباسشویی محل ریختن نرم کننده در ماشین لباسشویی است. این قسمت با علامت * مشخص می‌ شود. چه مواد شوینده ای برای شستوی لباس ها در لباسشویی ایندزیت مناسب می باشند؟ برای شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی ایندزیت ابتدا باید انواع شوینده ماشین لباسشویی را بشناسید. پودر لباسشویی از کاربردی ترین مواد شوینده است که قدرت پاک‌ کنندگی بالایی دارد و به‌ سرعت لکه‌ ها را از روی لباس تمیز می‌ کند. مایع لباسشویی نیز از جمله شوینده های مناسب است که انواع مختلفی دارد. قرص لباسشویی قادر به شست و شوی لباس ها با قدرت پاک کنندگی بالا می باشند. لکه بر لباس نیز انواعی دیگر از شوینده ها می باشد که باعث برطرف نمودن لکه های مختلف از روی لباس می گردد.

برای شستشوی صحیح پرده در لباسشویی ایندزیت چه کارهایی انجام دهیم؟

یکی از اقداماتی که بسیاری از مصرف کنندگان اقدام به انجام آن می نمایند، شستشوی پرده در ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد. ابتدا گیره های پرده را از آن جدا نمایید تا به لباسشویی شما آسیب نرسد. برنامه‌ delicate برنامه شستن پرده در ماشین لباسشویی‌ ایندزیت می باشد. پرده ها را بر اساس جنس پارچه آنها به درون ماشین لباسشویی انداخته و با آب سرد و پودر لباسشویی شست و شو نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از آب داغ برای شستن پرده ها موجب چروکیده شدن آنها می شود.

چگونه باید پتو را در ماشین لباسشویی ایندزیت بشوییم؟

اگر قصد دارید در لباسشویی ایندزیت خود پتوهایتان را بشویید، باید نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره شده است را رعایت کنید: ابتدا توضیحات پتوی خود را مشاهده کنید. در صورتی که پتو قابلیت شستشو با لباسشویی را نداشته باشد، لطافت خود را از دست خواهد داد. میتوانید برای شستشوی پتو از برنامه مخصوص duvet استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در کرج - تعمیر لباسشویی ایندزیت در فردیس - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مهرشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در محمدشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گوهردشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر لباسشویی ایندزیت درکیانمهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کمالشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حصارک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گلشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در جهانشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آزادگان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در عظیمیه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در صفادشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ماهدشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مارلیک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کلاک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گرمدره - تعمیر لباسشویی ایندزیت در جهان نما - تعمیر لباسشویی ایندزیت در خلج آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مصباح - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مهرویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در باغستان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر لباسشویی ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آق تپه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در اندیشه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهریار - تعمیر لباسشویی ایندزیت در استاندارد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در رزکان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در واریان شهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در دولت آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر لباسشویی ایندزیت در میانجاده - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ساسانی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گلدشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در پیشاهنگی

چه اقداماتی برای شستن حوله در لباسشویی ایندزیت انجام دهیم؟

از آنجایی که حوله ها دارای بافت بسیار حساسی هستند، هنگام شستشوی آن ها باید نکاتی را مدنظر قرار دهید: حوله ها را با آب گرم و شوینده هایی که مناسب شستشوی حوله هستند، بشویید. هنگامی که شستن حوله به اتمام رسید حوله را از ماشین لباسشویی دربیاورید. قبل از قرار دادن آن در خشک کن به خاطر جلوگیری از چروکیده شدن و چین خوردگی آن را بتکانید. از برنامه cotton برای شستن حوله در لباسشویی ایندزیت استفاده کنید.

برای شستن کفش در لباسشویی ایندزیت چگونه عمل کنیم؟

توصیه می‌کنیم که برای تمیز شدن کفش هایتان حتما روش شستن کفش در ماشین لباسشویی ایندزیت را امتحان کنید. کفش را از هر کثیفی پاک کنید و آن را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. بند کفش را باز کنید، زیرا باید آن‌ها را جداگانه داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. بند‌ها را درون یک پک توری قرار دهید و سپس درون ماشین لباسشویی بگذارید. لباسشویی را بر روی دور ملایم قرار داده و از آب داغ استفاده نکنید.

طریقه تمیز کردن و نگهداری ماشین لباسشویی ایندزیت

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی ایندزیت در جهت حفظ و نگهداری آن مطابق مراحل زیر عمل نمایید: ابتدا با استفاده از آب گرم و پارچه یا مسواک باقی مانده پودرها و مواد شوینده را تمیز کنید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما از نوع درب از جلو است، حتما لاستیک اطراف درب را دستمال بکشید. تنظیمات شست و شوی دستگاه را بر روی آخرین سایز و آب گرم قرار دهید. دو پیمانه سرکه سفید اضافه نموده و بگذارید شستشو به پایان برسد.

راهکارهای مناسب برای جرمگیری ماشین لباسشویی ایندزیت

بروز جرم در لباسشویی در اثر گذشت زمان و پس از بارها شستشو و عدم مراقبت و نظافت دستگاه رخ می دهد.در ادامه نحوه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی ایندزیت را شرح خواهیم داد: مقداری جوش شیرین و آب به اندازه یک پیمانه را درون دیگ خالی لباسشویی ریخته و سپس به اندازه دو پیمانه سرکه اضافه کنید. سپس با انتخاب برنامه معمول لباسشویی اجازه دهید تا شستشو اجرا شود. پس از پایان برنامه لباسشویی درب آن را باز کرده و به کمک یک اسفنج دیگ و دیواره های آن را تمیز کنید. با اسفنج لاستیک دور درب ماشین را نیز تمیز کنید تا باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرید.

برای رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت چه راه هایی وجود دارد؟

نحوه از بین بردن بوی بد لباسشویی ایندزیت را در ادامه برای شما مطرح کرده ایم تا بتوانید به راحتی اقدام به ایجاد بوی مطبوع در دستگاه نمایید: ابتدا یک پیمانه جوش شیرین درون محفظه جا لباسی بریزید. سپس ماشین را روشن کنید و اجازه دهید بدون لباس شروع به چرخش کند. پس از تمام‌ شدن شستشو کلیه قارچ‌ ها و میکروب‌ ها‌ی درون ماشین از بین خواهد رفت.

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کرج - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در فردیس - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مهرشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در محمدشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گوهردشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر ظرفشویی ایندزیت درکیانمهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کمالشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حصارک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گلشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در جهانشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آزادگان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در عظیمیه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در صفادشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ماهدشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مارلیک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کلاک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گرمدره - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در جهان نما - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در خلج آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مصباح - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مهرویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در باغستان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آق تپه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اندیشه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهریار - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در استاندارد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در رزکان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در واریان شهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در دولت آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در میانجاده - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ساسانی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گلدشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در پیشاهنگی

چگونگی افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی ایندزیت

از جمله راهکارهایی که می توان جهت افزایش طول عمر ماشین لباسشویی ایندزیت ارائه نمود، شامل موارد زیر می باشد: فیلتر مواد شوینده در ماشین لباسشویی می تواند به علت گرفتگی و انسداد باعث عدم شستشوی مناسب توسط دستگاه شوند. یکی از راه های مراقبت از ماشین لباسشویی باز گذاشتن درب دستگاه پس از هر بار شستشو می باشد. از رشد کپک بر روی واشرهای دستگاه جلوگیری نموده و مانع از ایجاد بوی بد در داخل دستگاه می شود. لازم است سینی مواد شوینده را با آب گرم شستشو داده و آن را تمیز کنید.

نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات ایندزیت در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در صفادشت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی ایندزیت در مهرشهر در کرج – تعمیرات ایندزیت در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات ایندزیت در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات ایندزیت در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات ایندزیت در مارلیک در اندیشه – نمایندگی ایندزیت در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات ایندزیت در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات ایندزیت در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات ایندزیت محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت ایندزیت در کرج – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز ایندزیت در کرجتعمیرگاه مجاز ایندزیت در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ایندزیت – تعمیرگاه مجاز ایندزیت در استان البرز – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در البرز – نمایندگی ایندزیت در استان البرز – خدمات ایندزیت در اندیش در شهریار – تعمیرات یخچال ایندزیت در کرجتعمیرات ساید ایندزیت در کرجتعمیرات ساید ایندزیت در مهرشهرتعمیرات ساید ایندزیت در محمدشهرتعمیرات لباسشویی ایندزیت در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی ایندزیت در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی ایندزیت در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی ایندزیت در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در عظیمیهلوازم خانگی ایندزیتنمایندگی تعمیرات ایندزیتنمایندگی ایندزیت در کرجنمایندگی ایندزیت کرجلوازم خانگی ایندزیتنمایندگی تعمیر ایندزیت در فردیسسایت ایندزیتتعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر