کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ایندزیت به همراه راه حل رفع خطا
کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ایندزیت به همراه راه حل رفع خطا

تاریخ انتشار : 1400/11/6/ نمایش : 411 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ایندزیت

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ایندزیت و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - عظیمیه - گوهردشت - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیر یخچال ایندزیت در کرج - تعمیر یخچال ایندزیت در فردیس - تعمیر یخچال ایندزیت در مهرشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در محمدشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در گوهردشت - تعمیر یخچال ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر یخچال ایندزیت درکیانمهر - تعمیر یخچال ایندزیت در کمالشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در حصارک - تعمیر یخچال ایندزیت در گلشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در جهانشهر - تعمیر یخچال ایندزیت در آزادگان - تعمیر یخچال ایندزیت در عظیمیه - تعمیر یخچال ایندزیت در صفادشت - تعمیر یخچال ایندزیت در ماهدشت - تعمیر یخچال ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر یخچال ایندزیت در مارلیک - تعمیر یخچال ایندزیت در کلاک - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر یخچال ایندزیت در گرمدره - تعمیر یخچال ایندزیت در جهان نما - تعمیر یخچال ایندزیت در خلج آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در مصباح - تعمیر یخچال ایندزیت در مهرویلا - تعمیر یخچال ایندزیت در باغستان - تعمیر یخچال ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر یخچال ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر یخچال ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر یخچال ایندزیت در آق تپه - تعمیر یخچال ایندزیت در اندیشه - تعمیر یخچال ایندزیت در شهریار - تعمیر یخچال ایندزیت در استاندارد - تعمیر یخچال ایندزیت در رزکان - تعمیر یخچال ایندزیت در واریان شهر - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر یخچال ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر یخچال ایندزیت در دولت آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر یخچال ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر یخچال ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر یخچال ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر یخچال ایندزیت در میانجاده - تعمیر یخچال ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر یخچال ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر یخچال ایندزیت در ساسانی - تعمیر یخچال ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر یخچال ایندزیت در گلدشت - تعمیر یخچال ایندزیت در پیشاهنگی

خطا یا ارور h20 لباسشویی ایندزیت: بروز خطای h20 در ماشین لباسشویی ایندزیت به معنای عدم آبگیری صحیح دستگاه است. در واقع سوئیچ فشاری ممکن است در تشخیص میزان سطح آب دچار مشکل شده باشد. جهت رفع ارور h20 ابتدا شیلنگ متصل به سوئیچ فشار را هوادهی کنید تا از عدم گرفتگی آن مطمئن شوید. سپس لوله های ورودی آب و شیر برقی متصل به دستگاه را بررسی نمایید تا مسدود نبوده و کاملا باز باشند. در صورتی که ارور مشاهده شده همچنان بر روی نمایشگر باقی است بهتر است با متخصصان آقازاده سرویس تماس گرفته و مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

کد خطا یا ارور h20 لباسشویی ایندزیت خطا یا ارور f01 لباسشویی ایندزیت: این ارور به وجود مشکل در مدار برد الکترونیکی اشاره دارد. معمولا در هنگام بروز خطای f1، لباسشویی ایندزیت کار نمی کند و تمام یا برخی از عملکردهای دستگاه از کار می افتند. درواقع دستگاه وجود یک اتصال کوتاه را در بخش کنترل کننده موتور در برد الکترونیکی تشخیص می دهد. توصیه می شود دستگاه را از برق بیرون کشیده و 2 دقیقه منتظر بمانید. سپس دو شاخه را به برق متصل نمایید و پس از 30 ثانیه مجددا سعی نمایید دستگاه را روشن کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد ممکن است به تعویض برد نیاز داشته باشید، لذا هرچه سریعتر با متخصصان آقازاده سرویس در 02632214736 تماس بگیرید.

خطا یا ارور f02 لباسشویی ایندزیت: در صورت نمایش خطای f2 بر روی نمایشگر لباسشویی ایندزیت، بلافاصله به خطا در برد موتور دستگاه بیاندیشید. درواقع موتور دستگاه قفل نموده و درام نمی چرخد که ممکن است بصورت متناوب اتفاق بیافتد و یا کاملا از حرکت ایستاده باشد. برطرف نمودن این ارور و تعمیر دستگاه با وجود اینکه ممکن است ساده به نظر بیاید، بسیار مهم است چرا که ریسک آسیب رساندن به موتور وجود دارد. لذا از کمک تکنسین متخصص آقازاده سرویس استفاده نمایید.

تعمیر ساید ایندزیت در کرج - تعمیر ساید ایندزیت در فردیس - تعمیر ساید ایندزیت در مهرشهر - تعمیر ساید ایندزیت در محمدشهر - تعمیر ساید ایندزیت در گوهردشت - تعمیر ساید ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر ساید ایندزیت درکیانمهر - تعمیر ساید ایندزیت در کمالشهر - تعمیر ساید ایندزیت در حصارک - تعمیر ساید ایندزیت در گلشهر - تعمیر ساید ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر ساید ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر ساید ایندزیت در جهانشهر - تعمیر ساید ایندزیت در آزادگان - تعمیر ساید ایندزیت در عظیمیه - تعمیر ساید ایندزیت در صفادشت - تعمیر ساید ایندزیت در ماهدشت - تعمیر ساید ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر ساید ایندزیت در مارلیک - تعمیر ساید ایندزیت در کلاک - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر ساید ایندزیت در گرمدره - تعمیر ساید ایندزیت در جهان نما - تعمیر ساید ایندزیت در خلج آباد - تعمیر ساید ایندزیت در مصباح - تعمیر ساید ایندزیت در مهرویلا - تعمیر ساید ایندزیت در باغستان - تعمیر ساید ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر ساید ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر ساید ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر ساید ایندزیت در آق تپه - تعمیر ساید ایندزیت در اندیشه - تعمیر ساید ایندزیت در شهریار - تعمیر ساید ایندزیت در استاندارد - تعمیر ساید ایندزیت در رزکان - تعمیر ساید ایندزیت در واریان شهر - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ساید ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر ساید ایندزیت در دولت آباد - تعمیر ساید ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر ساید ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر ساید ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر ساید ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر ساید ایندزیت در میانجاده - تعمیر ساید ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر ساید ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر ساید ایندزیت در ساسانی - تعمیر ساید ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر ساید ایندزیت در گلدشت - تعمیر ساید ایندزیت در پیشاهنگی

خطا یا ارور f03 لباسشویی ایندزیت: این خطا به ایراد در برد یا سنسور تشخیص دما مربوط است. در این هنگام ماشین لباسشویی در سیکل شستشو یا خشک کردن گرم نمی شود. معمولا ایراد به سنسور ntc متصل به ترمیستور مربوط می شود. اگر به توانایی های خود در تعمیر لباسشویی اطمینان دارید، معمولا بررسی ترمیستور و سنسور ntc و اتصالات آنها در رفع مشکل کارآمد است. در غیر اینصورت حتما با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور f04 لباسشویی ایندزیت: کد مورد نظر در صورتی که اشکالی در سوئیچ فشار لباسشویی وجود داشته باشد، نمایش داده خواهد شد. معمولا در این حالت سوئیچ فشار روی مد خالی خواهد بود. جهت رفع ارور f4 ابتدا سوئیچ و اتصالات آن و سپس لوله تغذیه کننده آن را بررسی نمایید. اگر موفق به عیب یابی دقیق و یا تعمیر ارور مربوطه نشدید، با ما در آقازاده سرویس تماس بگیرید تا مشکل را برایتان حل نماییم.

خطا یا ارور f05 لباسشویی ایندزیت: ارور f5 همانند ارور قبلی به سوئیچ فشار لباسشویی ارتباط دارد. در این حالت سوئیچ فشار بر روی مد پر قرار می گیرد. معمولا در چنین مواقعی درب لباسشویی باز نمی شود و یا در صورت باز شدن داخل درام پر از آب است. این مشکل به دلیل گرفتگی فیلتر پمپ دستگاه و بخاطر وجود مسدودیت در آن رخ می دهد. همچنین ممکن است لوله تخلیه آب نیز مسدود شده باشد. از نبود هر گونه عامل انسداد در فیلتر و لوله تخلیه اطمینان حاصل نمایید. اگر ارور همچنان باقی مانده است احتمالا بدلیل خرابی پمپ می باشد که در اینصورت به کمک تکنسین متخصص احتیاج خواهید داشت.

کد خطا یا ارور f06 لباسشویی ایندزیت خطا یا ارور f06 لباسشویی ایندزیت: مشاهده این ارور به خطا در قفل درب لباسشویی برمی گردد. در این حالت درب لباسشویی باز و یا بسته نمی شود و یا در صورت بسته شدن، برنامه شست وشوی انتخابی اجرا نمی گردد. بررسی کنید که چیزی مانع بسته شدن درب ماشین نشده باشد. اگر مشکل همچنان باقی بود، پیشنهاد ما این است که با تعمیرکار حرفه ای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

خطا یا ارور f07 لباسشویی ایندزیت: ارور f7 می تواند ناشی از ایراد در برد الکترونیکی باشد و یا به مشکل رله هیتر مربوط باشد. در هنگام بروز این خطا برنامه شست و شو در وسط کار متوقف می شود. همچنین لباسشویی آب را گرم نمی کند. ممکن است مشکل تنها یک قطعی سیم ساده باشد و یا اینکه جدی تربوده و ناشی از خرابی رله هیتر باشد که در داخل ماژول قرار گرفته است و نیاز به تعویض داشته باشد.

خطا یا ارور f08 لباسشویی ایندزیت: مشاهده این کد بر روی نمایشگر، به این معنی است که لباسشویی مشکلی در هیتر دستگاه تشخیص داده است. ارور f8 مشابه با ارور قبلی بوده که در آن معمولا هیتر سالم و رله دچار خرابی می شود. در این هنگام معمولا در اواسط سیکل شستشو برنامه دستگاه متوقف می شود. جهت برطرف نمودن و رفع خطا می بایست هیتر و اتصالات آن را کامل بررسی نمایید. همپنین سوئیچ فشاری و اتصالات آن بایستی ارزیابی شوند. درنهایت اتصالات مرتبط به ماژول را نیز بررسی نمایید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در کرج - تعمیر لباسشویی ایندزیت در فردیس - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مهرشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در محمدشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گوهردشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر لباسشویی ایندزیت درکیانمهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کمالشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حصارک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گلشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در جهانشهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آزادگان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در عظیمیه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در صفادشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ماهدشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مارلیک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کلاک - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گرمدره - تعمیر لباسشویی ایندزیت در جهان نما - تعمیر لباسشویی ایندزیت در خلج آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مصباح - تعمیر لباسشویی ایندزیت در مهرویلا - تعمیر لباسشویی ایندزیت در باغستان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر لباسشویی ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آق تپه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در اندیشه - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهریار - تعمیر لباسشویی ایندزیت در استاندارد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در رزکان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در واریان شهر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر لباسشویی ایندزیت در دولت آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر لباسشویی ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر لباسشویی ایندزیت در میانجاده - تعمیر لباسشویی ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر لباسشویی ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در ساسانی - تعمیر لباسشویی ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر لباسشویی ایندزیت در گلدشت - تعمیر لباسشویی ایندزیت در پیشاهنگی

خطا یا ارور f09 لباسشویی ایندزیت: اگر لباسشویی شما دچار مشکل نرم افزاری در برنامه های خود شده باشد، یا ایرادی در سیم کشی داشته باشد، خطای f9 بر روی نمایشگر نشان داده می شود. معمولا در این هنگام دستگاه به کار نمی افتد و چشمک میزند و یا انتخاب یک برنامه شستشو امکان پذیر نخواهد بود. جهت رفع ارور f9 می توانید دستگاه را یک بار روشن و خاموش نمایید. در صورتی که اینکار افاقه ننمود، ممکن است نیاز به برنامه ریزی دوباره ماژول و یا خرید یک ماژول جدید باشد. تماس با تکنسین متخصص بهترین کار در چنین مواقعی است.

خطا یا ارور f10 لباسشویی ایندزیت: یکی دیگر از کدهایی که به خرابی سوئیچ فشار دلالت دارد، ارور f10 می باشد. بروز این خطا به معنای ناتوانی سنسور داخل سوئیچ فشار در تشخیص وضعیت است. اتصالات سوئیچ فشار و ماژول را بررسی کنید. همچنین لوله ی متصل به سوئیچ را بررسی نمایید تا مطمئن شوید پودر شوینده داخل آن گیر نکرده است. بدلیل آنکه پیچیدگی های رفع این خطا بسیار است، توصیه می کنیم حتما با تکنسین متخصص مشورت نموده و کار را به وی بسپارید.

خطا یا ارور f11 لباسشویی ایندزیت: در صورتی که پمپ لباسشویی ایندزیت شما کار نمی کند کد f11 را بر روی نمایشگر مشاهده خواهید نمود. در این مواقع معمولا آب از درام تخلیه نشده و در آنجا باقی می ماند. معمولا این ارور حاکی از این است که خطای ایجاد شده پیچیده تر از یک گرفتگی ساده است. با این حال بهتر است پمپ، اتصالات و سیم کشی های آن را بررسی نمایید. در صورتی که همچنان ارور نشان داده می شود با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور f12 لباسشویی ایندزیت: مشاهده این ارور حاکی از اشکال در بردهای الکترونیکی بوده و ماهیت الکتریکی دارد. درواقع در این حالت، برد کنترلی بالای دستگاه با برد کنترلی اصلی دستگاه ارتباطی برقرار نمی کند. اتصالات و سیم کشی بردها را چک کنید و در صورتی که خطای نشان داده شده پس از روشن و خاموش کردن لباسشویی همچنان باقی ماند، با متخصصان آقازاده سرویس در 19-02632215718 تماس بگیرید.

خطا یا ارور f13 لباسشویی ایندزیت: بروز این کد خطا به معنای مشکل در تعیین دمای خشک کن می باشد. همانطور که مشخص است، این ارور تنها در لباسشویی های دارای خشک کن اتفاق می افتد و در این حالت دما بسیار بالا خواهد رفت. بررسی کنید که جریان هوا مسدود نشده باشد و موتور فن گیر نکرده و یا نسوخته باشد. در صورت نیاز با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کرج - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در فردیس - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مهرشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در محمدشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گوهردشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ملارد تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در کرج - تعمیر ظرفشویی ایندزیت درکیانمهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کمالشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حصارک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گلشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شاهین ویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در دهقان ویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در جهانشهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آزادگان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در عظیمیه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در صفادشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ماهدشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشکین دشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مارلیک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کلاک - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک خاتم - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گرمدره - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در جهان نما - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در خلج آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مصباح - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مهرویلا - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در باغستان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در سرآسیاب - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک بنفشه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حسین آباد راه آهن - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در سرحدآباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آق تپه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اندیشه - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهریار - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در استاندارد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در رزکان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در واریان شهر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک بعثت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شیخ آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک نهال و بذر - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در دولت آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در آسیاب برجی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در میدان فهمیده - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در کوی کارمندان - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اسلام آباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک یاس - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در میانجاده - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در حیدرآباد - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در بلوار حدادی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در ساسانی - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در شهرک ابریشم - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در گلدشت - تعمیر ظرفشویی ایندزیت در پیشاهنگی

خطا یا ارور f14 لباسشویی ایندزیت: خطای f14 نیز در لباسشویی های دارای خشک کن رخ داده و مربوط به این است که دما در داخل خشک کن به اندازه کافی بالا نمی رود. المنت حرارتی و هیتر خشک کن را بررسی کنید. بدلیل پیچیدگی در رفع خطای نشان داده شده بعتر است با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور f15 لباسشویی ایندزیت: در صورتی که اشکال از کنترل هیتر دستگاه شما باشد، کد f15 نشان داده خواهد شد. در چنین مواقعی دستگاه آب را گرم نمی کند و یا در حین سیکل شستشو متوقف می شود. همچنین ممکن است در حین فرآیند خشک کردن متوقف گردد و یا اصلا خشک نکند. جهت رفع این ارور با متخصصان آقازاده سرویس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشکل لباسشویی شما را حل نمایند.

خطا یا ارور f17 لباسشویی ایندزیت: یکی از رایج ترین مشکلات بوجود آمده در ماشین های لباسشویی، قفل درب آنها و باز نشدن یا بسته نشدن درب می باشد. در این مواقع کد خطای f17 بر روی نمایشگر ظاهر می شود. بسته به اینکه دلیل خرابی قفل درب چه چیزی است، راه حل رفع می تواند ساده و یا پیچیده باشد. قفل درب، اتصالات آن و نیز pcb متصل به قفل را بررسی نمایید.

خطا یا ارور f18 لباسشویی ایندزیت: ارور f18 یکی از خطاهای پیچیده در لباسشویی ایندزیت بوده و به مشکل در برد کنترل الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. در این مواقع معمولا برخی و یا همه قابلیت های پنل کاربری از کار می افتند. درواقع ارتباطی میان ماژول اصلی و ماژول پنل کاربری جلویی وجود ندارد. اتصالات و سیم کشی های ماژول ها را بررسی نمایید. در صورتی که حتی سیم کشی ایراد دارد، بدلیل حساس بودن این قطعه بهتر است با تکنسین متخصص تماس بگیرید.

نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات ایندزیت در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در صفادشت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی ایندزیت در مهرشهر در کرج – تعمیرات ایندزیت در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات ایندزیت در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات ایندزیت در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات ایندزیت در مارلیک در اندیشه – نمایندگی ایندزیت در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات ایندزیت در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات ایندزیت در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات ایندزیت محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت ایندزیت در کرج – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز ایندزیت در کرجتعمیرگاه مجاز ایندزیت در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ایندزیت – تعمیرگاه مجاز ایندزیت در استان البرز – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در البرز – نمایندگی ایندزیت در استان البرز – خدمات ایندزیت در اندیش در شهریار – تعمیرات یخچال ایندزیت در کرجتعمیرات ساید ایندزیت در کرجتعمیرات ساید ایندزیت در مهرشهرتعمیرات ساید ایندزیت در محمدشهر تعمیرات لباسشویی ایندزیت در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی ایندزیت در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی ایندزیت در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی ایندزیت در کرج در فردیس – نمایندگی ایندزیت در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات ایندزیت در کرج در عظیمیهلوازم خانگی ایندزیتنمایندگی تعمیرات ایندزیتنمایندگی ایندزیت در کرجنمایندگی ایندزیت کرجلوازم خانگی ایندزیت نمایندگی تعمیر ایندزیت در فردیسسایت ایندزیتتعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر