ارور یخچال ویرپول
شرکت ویرپول یکی از برندهای پرفروش در دنیا است. این برند به دلیل بالا بردن سطح کیفیت کالاهای خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این برند به نسبت سایر محصولات کمتر دچار خرابی و مشکل می شود و مشتریان از برند...

تاریخ انتشار : 1400/11/21/ نمایش : 375 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ویرپول

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر - لباسشویی - ظرفشویی - کولرگازی - ماکروفر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات ویرپول و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - گوهردشت - عظیمیه - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیر یخچال ویرپول در کرج - تعمیر یخچال ویرپول در فردیس - تعمیر یخچال ویرپول در مهرشهر - تعمیر یخچال ویرپول در محمدشهر - تعمیر یخچال ویرپول در گوهردشت - تعمیر یخچال ویرپول در ملارد تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج - تعمیر یخچال ویرپول درکیانمهر - تعمیر یخچال ویرپول در کمالشهر - تعمیر یخچال ویرپول در حصارک - تعمیر یخچال ویرپول در گلشهر - تعمیر یخچال ویرپول در شاهین ویلا - تعمیر یخچال ویرپول در دهقان ویلا - تعمیر یخچال ویرپول در جهانشهر - تعمیر یخچال ویرپول در آزادگان - تعمیر یخچال ویرپول در عظیمیه - تعمیر یخچال ویرپول در صفادشت - تعمیر یخچال ویرپول در ماهدشت - تعمیر یخچال ویرپول در مشکین دشت - تعمیر یخچال ویرپول در مارلیک - تعمیر یخچال ویرپول در کلاک - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک خاتم - تعمیر یخچال ویرپول در گرمدره - تعمیر یخچال ویرپول در جهان نما - تعمیر یخچال ویرپول در خلج آباد - تعمیر یخچال ویرپول در مصباح - تعمیر یخچال ویرپول در مهرویلا - تعمیر یخچال ویرپول در باغستان - تعمیر یخچال ویرپول در سرآسیاب - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک بنفشه - تعمیر یخچال ویرپول در حسین آباد راه آهن - تعمیر یخچال ویرپول در سرحدآباد - تعمیر یخچال ویرپول در آق تپه - تعمیر یخچال ویرپول در اندیشه - تعمیر یخچال ویرپول در شهریار - تعمیر یخچال ویرپول در استاندارد - تعمیر یخچال ویرپول در رزکان - تعمیر یخچال ویرپول در واریان شهر - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک بعثت - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر یخچال ویرپول در شیخ آباد - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک نهال و بذر - تعمیر یخچال ویرپول در دولت آباد - تعمیر یخچال ویرپول در آسیاب برجی - تعمیر یخچال ویرپول در میدان فهمیده - تعمیر یخچال ویرپول در کوی کارمندان - تعمیر یخچال ویرپول در اسلام آباد - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک یاس - تعمیر یخچال ویرپول در میانجاده - تعمیر یخچال ویرپول در حیدرآباد - تعمیر یخچال ویرپول در بلوار حدادی - تعمیر یخچال ویرپول در ساسانی - تعمیر یخچال ویرپول در شهرک ابریشم - تعمیر یخچال ویرپول در گلدشت - تعمیر یخچال ویرپول در پیشاهنگی

شرکت ویرپول یکی از برندهای پرفروش در دنیا است. این برند به دلیل بالا بردن سطح کیفیت کالاهای خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این برند به نسبت سایر محصولات کمتر دچار خرابی و مشکل می شود و مشتریان از برند ویرپول رضایت دارند. یکی از مشکلاتی که توسط مشتریان به نمایندگی های ویرپول اطلاع داده شده است، ارورهای یخچال ویرپول است. اکثر افراد به دنبال راه حلی برای رفع این ارورها هستند. علت ارورهای یخچال ویرپول چیست؟ با طراحی مدرن و جدید، شرکت ویرپول روی تمامی یخچال ها، صفحه نمایشی قرار داده است که ارورها را نشان می دهد. هرکدام از ارورهای نشان دهنده نقص خاصی در یخچال است که افراد را از مشکل مطلع می کنند. شما تنها لازم است با انواع ارورهای یخچال ویرپول آشنا شوید تا با مشاهده آن، نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

شیوه نمایش ارورهای یخچال ویرپول بردهای الکترونیکی روی یخچال، مدام قطعات مختلف را چک می کنند و در صورتی که هرگونه نقص در قطعات وجود داشت، ارور خطای مربوط به آن روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. از این طریق شما می توانید از ایراد یخچال در کمترین زمان ممکن مطلع شوید. انواع ارورهای یخچال ویرپول در این بخش تمامی ارورهای یخچال ویرپول، علت نمایش آن ها، روش های عیب یابی و رفع آنها به طور کامل بیان خواهیم کرد.

ارور d یخچال ویرپول هرگاه با ارور d یخچال ویرپول روبه رو شدید، این خطا بیانگر وجود مشکلی در دمپر هوا و یا همان عایق هوا است. وظیفه دمپر هوا کنترل جریان سرما از فریزر به یخچال است که اگر به درستی انجام نشود،این خطا را روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

تعمیر ساید ویرپول در کرج - تعمیر ساید ویرپول در فردیس - تعمیر ساید ویرپول در مهرشهر - تعمیر ساید ویرپول در محمدشهر - تعمیر ساید ویرپول در گوهردشت - تعمیر ساید ویرپول در ملارد تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج - تعمیر ساید ویرپول درکیانمهر - تعمیر ساید ویرپول در کمالشهر - تعمیر ساید ویرپول در حصارک - تعمیر ساید ویرپول در گلشهر - تعمیر ساید ویرپول در شاهین ویلا - تعمیر ساید ویرپول در دهقان ویلا - تعمیر ساید ویرپول در جهانشهر - تعمیر ساید ویرپول در آزادگان - تعمیر ساید ویرپول در عظیمیه - تعمیر ساید ویرپول در صفادشت - تعمیر ساید ویرپول در ماهدشت - تعمیر ساید ویرپول در مشکین دشت - تعمیر ساید ویرپول در مارلیک - تعمیر ساید ویرپول در کلاک - تعمیر ساید ویرپول در شهرک خاتم - تعمیر ساید ویرپول در گرمدره - تعمیر ساید ویرپول در جهان نما - تعمیر ساید ویرپول در خلج آباد - تعمیر ساید ویرپول در مصباح - تعمیر ساید ویرپول در مهرویلا - تعمیر ساید ویرپول در باغستان - تعمیر ساید ویرپول در سرآسیاب - تعمیر ساید ویرپول در شهرک بنفشه - تعمیر ساید ویرپول در حسین آباد راه آهن - تعمیر ساید ویرپول در سرحدآباد - تعمیر ساید ویرپول در آق تپه - تعمیر ساید ویرپول در اندیشه - تعمیر ساید ویرپول در شهریار - تعمیر ساید ویرپول در استاندارد - تعمیر ساید ویرپول در رزکان - تعمیر ساید ویرپول در واریان شهر - تعمیر ساید ویرپول در شهرک بعثت - تعمیر ساید ویرپول در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ساید ویرپول در شیخ آباد - تعمیر ساید ویرپول در شهرک نهال و بذر - تعمیر ساید ویرپول در دولت آباد - تعمیر ساید ویرپول در آسیاب برجی - تعمیر ساید ویرپول در میدان فهمیده - تعمیر ساید ویرپول در کوی کارمندان - تعمیر ساید ویرپول در اسلام آباد - تعمیر ساید ویرپول در شهرک یاس - تعمیر ساید ویرپول در میانجاده - تعمیر ساید ویرپول در حیدرآباد - تعمیر ساید ویرپول در بلوار حدادی - تعمیر ساید ویرپول در ساسانی - تعمیر ساید ویرپول در شهرک ابریشم - تعمیر ساید ویرپول در گلدشت - تعمیر ساید ویرپول در پیشاهنگی

ارور c یخچال ویرپول زمانی که ارور c نمایش داده می شود مشکل یا از سنسور یخچال یا از سنسور فریزر است. در صورتی که این ارور در بخش پنل یخچال نمایش داده شود، مشکل از سنسور یخچال است ولی اگر در بخش پنل فریزر نمایش داده شود، مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این مشکل یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال یا فریزر را چک کنید. در صورتی که مشکل از سیم ها نبود باید سنسور مربوطه را تعویض نمایید.

ارور cf یخچال ویرپول ارور cf یخچال ویرپول نشان دهنده نقصی بین برد الکترونیکی اصلی و برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یخچال است. اگر با این مشکل مواجه شدید، ابتدا یخچال را از برق بکشید و سپس سیم های متصل به هر دو برد را چک کنید. اگر سیم کشی ها مشکل داشت آن را برطرف کنید، در غیر این صورت باید برد یخچال را عوض کنید.

تعمیر لباسشویی ویرپول در کرج - تعمیر لباسشویی ویرپول در فردیس - تعمیر لباسشویی ویرپول در مهرشهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در محمدشهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در گوهردشت - تعمیر لباسشویی ویرپول در ملارد تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج - تعمیر لباسشویی ویرپول درکیانمهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در کمالشهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در حصارک - تعمیر لباسشویی ویرپول در گلشهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در شاهین ویلا - تعمیر لباسشویی ویرپول در دهقان ویلا - تعمیر لباسشویی ویرپول در جهانشهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در آزادگان - تعمیر لباسشویی ویرپول در عظیمیه - تعمیر لباسشویی ویرپول در صفادشت - تعمیر لباسشویی ویرپول در ماهدشت - تعمیر لباسشویی ویرپول در مشکین دشت - تعمیر لباسشویی ویرپول در مارلیک - تعمیر لباسشویی ویرپول در کلاک - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک خاتم - تعمیر لباسشویی ویرپول در گرمدره - تعمیر لباسشویی ویرپول در جهان نما - تعمیر لباسشویی ویرپول در خلج آباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در مصباح - تعمیر لباسشویی ویرپول در مهرویلا - تعمیر لباسشویی ویرپول در باغستان - تعمیر لباسشویی ویرپول در سرآسیاب - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک بنفشه - تعمیر لباسشویی ویرپول در حسین آباد راه آهن - تعمیر لباسشویی ویرپول در سرحدآباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در آق تپه - تعمیر لباسشویی ویرپول در اندیشه - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهریار - تعمیر لباسشویی ویرپول در استاندارد - تعمیر لباسشویی ویرپول در رزکان - تعمیر لباسشویی ویرپول در واریان شهر - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک بعثت - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر لباسشویی ویرپول در شیخ آباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک نهال و بذر - تعمیر لباسشویی ویرپول در دولت آباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در آسیاب برجی - تعمیر لباسشویی ویرپول در میدان فهمیده - تعمیر لباسشویی ویرپول در کوی کارمندان - تعمیر لباسشویی ویرپول در اسلام آباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک یاس - تعمیر لباسشویی ویرپول در میانجاده - تعمیر لباسشویی ویرپول در حیدرآباد - تعمیر لباسشویی ویرپول در بلوار حدادی - تعمیر لباسشویی ویرپول در ساسانی - تعمیر لباسشویی ویرپول در شهرک ابریشم - تعمیر لباسشویی ویرپول در گلدشت - تعمیر لباسشویی ویرپول در پیشاهنگی

• ارور 18 یا -8 یخچال ویرپول زمانی که ارور هجده درجه فارنهایت یا منفی هشت درجه سانتی گراد است، دمای فریزر کاهش دارد. برای حل این مشکل، لازم است کلید فریزر را برای مدتی نگه دارید تا یکبار فریزر ریست شود و مجدد تنظیم گردد. یخساز یخچال ویرپول

• ارور e0 یخچال ویرپول کد خطای e0 یخچال ویرپول نشان می دهد که یکی از اجزای یخساز یخچال خراب است.

• ارور e1 یخچال ویرپول اگر با ارور e1 یخچال ویرپول روبه رو شدید، سنسور یخچال شما دچار مشکل شده است. برای حل این مشکل یخچال را از برق بکشید و سیم ها را چک کنید. در صورتی که سیم ها سالم بود، باید سنسور را تعویض کنید.

• ارور e2 یخچال ویرپول ارور e2 یخچال ویرپول مانند ارور e1 است با این تفاوت که در اینجا مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این مشکل باید همان اقدامات ارور e1 را برای سنسور فریزر انجام دهید. ارور e3 و e4 یخچال ویرپول این ارورها به معنی وجود ایراد در سنسور دیفراست یخچال است که باعث گرمای یخچال می شود و دمای آن را کاهش می دهد. برای حل این ارور باید سنسور دیفراست تعویض شود.

• ارور e5 یخچال ویرپول برای رفع این خطا، باید سنسور دیفراست را تعویض کنید.

• ارور e6 یخچال ویرپول هنگام مشاهده این خطا در صفحه نمایش یخچال، نیاز به بررسی برد الکترونیکی اصلی یا برد الکترونیکی دیسپلی است. برای حل این خطا باید هر دو برد بررسی یا تعویض شود.

• ارور e7 و e8 یخچال ویرپول هر دو ارور e7 و e8 نشان دهنده وجود خطا در سنسور محیطی یخچال است. با وجود این دو خطا، امکان سرد نگه داشتن مواد غذایی وجود ندارد.

• ارور e9 یخچال ویرپول این خطا باعث بالا رفتن دمای فریزر می شود و امکان یخ زدن وجود ندارد. برای حل این مشکل باید از بسته شدن کامل درب فریزر اطمینان حاصل کنید و دیفراست فریزر را توسط متخصص چک کنید. کلام پایانی توصیه ما به شما این است که اگر با ارور یخچال ویرپول مواجه شدید، بهترین راه حل مراجعه به متخصص یا تماس با نمایندگی ویرپول است تا مشکل یخچال را برطرف شود. تعمیر یخچال ویرپول در کرج شماره های تماس:36-02632214735

تعمیر ظرفشویی ویرپول در کرج - تعمیر ظرفشویی ویرپول در فردیس - تعمیر ظرفشویی ویرپول در مهرشهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در محمدشهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در گوهردشت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در ملارد تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج - تعمیر ظرفشویی ویرپول درکیانمهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در کمالشهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در حصارک - تعمیر ظرفشویی ویرپول در گلشهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شاهین ویلا - تعمیر ظرفشویی ویرپول در دهقان ویلا - تعمیر ظرفشویی ویرپول در جهانشهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در آزادگان - تعمیر ظرفشویی ویرپول در عظیمیه - تعمیر ظرفشویی ویرپول در صفادشت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در ماهدشت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در مشکین دشت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در مارلیک - تعمیر ظرفشویی ویرپول در کلاک - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک خاتم - تعمیر ظرفشویی ویرپول در گرمدره - تعمیر ظرفشویی ویرپول در جهان نما - تعمیر ظرفشویی ویرپول در خلج آباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در مصباح - تعمیر ظرفشویی ویرپول در مهرویلا - تعمیر ظرفشویی ویرپول در باغستان - تعمیر ظرفشویی ویرپول در سرآسیاب - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک بنفشه - تعمیر ظرفشویی ویرپول در حسین آباد راه آهن - تعمیر ظرفشویی ویرپول در سرحدآباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در آق تپه - تعمیر ظرفشویی ویرپول در اندیشه - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهریار - تعمیر ظرفشویی ویرپول در استاندارد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در رزکان - تعمیر ظرفشویی ویرپول در واریان شهر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک بعثت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شیخ آباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک نهال و بذر - تعمیر ظرفشویی ویرپول در دولت آباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در آسیاب برجی - تعمیر ظرفشویی ویرپول در میدان فهمیده - تعمیر ظرفشویی ویرپول در کوی کارمندان - تعمیر ظرفشویی ویرپول در اسلام آباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک یاس - تعمیر ظرفشویی ویرپول در میانجاده - تعمیر ظرفشویی ویرپول در حیدرآباد - تعمیر ظرفشویی ویرپول در بلوار حدادی - تعمیر ظرفشویی ویرپول در ساسانی - تعمیر ظرفشویی ویرپول در شهرک ابریشم - تعمیر ظرفشویی ویرپول در گلدشت - تعمیر ظرفشویی ویرپول در پیشاهنگی

نمایندگی خدمات ویرپول در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات ویرپول در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات ویرپول در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات ویرپول در صفادشت – نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی ویرپول در مهرشهر در کرج – تعمیرات ویرپول در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات ویرپول در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات ویرپول در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول در مارلیک در اندیشه – نمایندگی ویرپول در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات ویرپول در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات ویرپول در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات ویرپول محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت ویرپول در کرج – نمایندگی تعمیرات ویرپول در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز ویرپول در کرجتعمیرگاه مجاز ویرپول در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ویرپول – تعمیرگاه مجاز ویرپول در استان البرز – نمایندگی تعمیرات ویرپول در البرز – نمایندگی ویرپول در استان البرز – خدمات ویرپول در اندیشه در شهریار – تعمیرات یخچال ویرپول در کرجتعمیرات ساید ویرپول در کرجتعمیرات ساید ویرپول در مهرشهرتعمیرات ساید ویرپول در محمدشهرتعمیرات لباسشویی ویرپول در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی ویرپول در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی ویرپول در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی ویرپول در کرج در فردیس – نمایندگی ویرپول در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات ویرپول در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات ویرپول در کرج در عظیمیهلوازم خانگی ویرپولنمایندگی تعمیرات ویرپولنمایندگی ویرپول در کرجنمایندگی ویرپول کرجلوازم خانگی ویرپولنمایندگی تعمیر ویرپول در فردیسسایت ویرپولتعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر