لوازم خانگی بوش
لوازم خانگی بوش یکی از برندهای باسابقه تولید لوازم خانگی می باشد به‌طوری که کمتر کسی است که امروزه این برند را نشناسد.

تاریخ انتشار : 1401/5/27/ نمایش : 379 / نظرات : 0

تعمیرلوازم خانگی بوش 

لوازم خانگی بوش یکی از برندهای باسابقه تولید لوازم خانگی می باشد به‌طوری که کمتر کسی است که امروزه این برند را نشناسد. به‌طور معمول در زمان خرید لوازم برقی اگر هدف شما خرید برندهای خارجی باشد بدون شک نخستین انتخاب شما برند بوش خواهد بود؛ ولی  آیا می‌دانید که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

تاریخچه برند بوش

کمپانی بوش (Bosch) یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر دنیا می باشد  که در سال 1886 در آلمان راه اندازی شد.

این کمپانی معتبر هدف اصلی تولیدات خود را بر پایه صرفه جویی در مصرف انرژی گذاشته است و محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه می دارد.

ویژگی های لوازم خانگی بوش Bosch

لوازم خانگی بوش جزء کم مصرف ترین وسایل است و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.

با استفاده از وسایل برقی بوش می توان حدود 70 درصد در مصرف آب و 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد.

محصولات بوش بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند و  به علت تست های کیفیتی که بر روی آن ها انجام می گیرد، از کارایی و دوام بالا برخوردار می باشند .

شرکت Bosch از اصل کیفیت برتر تبعیت می کند و در سطح جهانی لوازم خانگی و وسایل برقی به بازار عرضه می دارد.

از گذشته تا امروز برند بوش، همواره به عنوان برندی مناسب در دنیا شناخته شده و با پیروی از تکنولوژی های روز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده است.

محصولات بوش

امروزه اکثر  محصولات بوش در کشور آلمان تولید می شوند ولی این شرکت بزرگ کارخانه های متعددی در کشورهای دیگر دارد. رابرت بوش با شعار: «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را از کف دهیم» تولید لوازم خانگی را آغاز نمود.

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش یکی از مشهور ترین تولیدات این برند در حوزه لوازم خانگی است . از مهمترین قابلیت های این محصولات می توان به مواردی همچون: حالت صرفه‌جویی(ECO) ،آبکشی به همراه چرخش ،چرخه اضافی ، لباس بچه (Baby Care) ، لباس های تیره ، پیراهن و بلوز ، لباس جین ، لباس های ورزشی ، لباس زیر ، دست شو (Hand wash) و شستشوی هوشمند اشاره کرد. کم شدن مصرف انرژی از بارزترین نکاتی  می باشد که شرکت بوش در تولید لوازم خانگی مورد توجه قرار داده است و این برند توانسته دو سال برنده‌ی نشان ستاره‌ی انرژی شود.

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی های بوش دارای طراحی منحصر به فرد و از هر نظر کاملا حساب شده است که تنوع بسیاری دارد و انتخاب در خرید را برای دوست داران این برند از ماشین ظرفشویی خیلی راحت کرده و تمام سلیقه های افراد را در نظر گرفته است.

یخچال بوش

یخچال از دسته لوازم خانگی هایی می باشد که در طول 24 ساعت برای سالم نگه داشتن مواد غذایی شما در 7 روز هفته کار میکند و هیچوقت نمیتوان مثل ماکروفر یا دیگر دستگاها از آن استفاده نکرد که این کار بزرگ و سختی می باشد .اگرچه بسیاری از یخچال ها عملکرد خوبی ندارند اما مدل های جدید یخچال ها به دنبال ویژگی های فراتر و استاندارد بیشتر هستند.

یخچال های جدید برای مصرف کنندگان مزایای متعددی نسبت به مدل های سنتی دارند اما قطعا دارای چند اشکال است.ما در این مقاله در مورد ویژگی های مثبت و منفی این یخچال ها اشاره میکنیم.

طراحی منحصر بفرد یخچال بوش اعتباری تازه به محصولات تولیدی بوش داده  است. قفسه‌ بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به موادغذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازند. قفسه‌ ها مجهز به ریل‌ های تلسکوپی هستند که به نرمی به سمت خارج کشیده می شوند که این امر گذاشتن و برداشتن موادغذایی را بی نهایت آسان می کند. به علاوه،با وجود فناوری ضد برفک بوش (NoFrost) در فریزرها، دیگرلازم  به برفک زدایی نخواهید داشت.

جاروبرقی بوش

با جاروبرقی بوش پاکیزگی را در خانه ی خود ماندگارکنید. این محصول ریز ترین گرد و غبار‌ها را از خانه ی شما زدوده و تمیزی را برای شماارائه میدهد . لوله ی این جاروبرقی از لوله‌های با دوام تلسکوپی فلزی با ماندگاری بالا ساخته شده است. این تمیز کننده دارای یک نازل شکاف می باشد که حتی به سخت ترین گوشه‌ها نیز می‌رسد. مخزن نگه داری گرد و غبار آن 3/1 لیتر حجم داشته و فیلتر HEPA ذرات کوچک و شوره‌های حیوان خانگی را به دام می‌اندازد؛  این امر کارایی را برای افراد حساس به پاکیزگی بسیار عالی می‌کند.

ارتباط با ما:

02632215719

02632214735

02632200370

02632200230

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر