اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ
از ابتدای حیات بشر تا به حال همواره انسان سعی بر این داشته است، که ابزارهایی را تولید کند تا کارهای زندگی راحت انجام شود. در قرن 21 که سرو کله تلفن‌های همراه پیدا شد، کمتر کسی فکر می‌کرد این گوش‌ها بتوانند...

تاریخ انتشار : 1400/10/18/ نمایش : 1428 / نظرات : 0

                                                               نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر -  لباسشویی - ظرفشویی

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - عظیمیه - گوهردشت - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیرگاه لوازم خانگی آقازاده سرویس چندین سال می باشد که فعالیت رسمی خود را به عنوان مرکز تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج و استان البرز آغاز نموده است.آقازاده سرویس در این سال ها سعی نموده بهترین سریع ترین و ارزانترین خدمات را به همشهریان گرامی خود در سراسر استان البرز ارائه دهد.خدمات ما شامل تعمیرات انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی و ظرفشویی کولرگازی مایکروفر ماکروویو و .....می باشد.

مناطق تحت پوشش این مرکز مناطق کرج مهرشهر فردیس اندیشه شهریار کمالشهر عظیمیه گوهردشت باغستان محمدشهر جهانشهر ماهدشت صفادشت مارلیک ملارد گرمدره شهرک خاتم کلاک جهان نما و .... می باشد.

به دلیل اینکه تکنسین های آموزش دیده به تمام ایرادات و نقاط ضعف لوازم خانگی آشنا هستند در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ایرادات را تشخیص داده و سعی خود را در تعمیر یا تعویض قطعه معیوب می نمایند.این مرکز خود با توجه به اطلاعات کامل تکنسین ها در رابطه با معایب و ابزارآلات مخصوص تعمیرات و همراه داشتن قطعات لوازم خانگی این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات لوازم خانگی شما شهروندان گرامی در منزل یا محل کارتان حضور پیدا کنیم.

از ابتدای حیات بشر تا به حال همواره انسان سعی بر این داشته است، که ابزارهایی را تولید کند تا کارهای زندگی راحت انجام شود. در قرن 21 که سرو کله تلفن‌های همراه پیدا شد، کمتر کسی فکر می‌کرد این گوش‌ها بتوانند کارهای دور از ذهن امروزی را انجام دهند. در حال حاضر تلفن‌های همراه که هوشمند شده‌اند، امکان کنترل از راه دور وسایل هوشمند خانه را برای کاربر فراهم می‌کند. این امکان علاوه بر راحتی کار بسیار هیجان انگیز است.

اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ به خوبی این امکان را برای کاربران محیا می‌نماید. برای داشتن یک خانه هوشمند لزومی بر وجود ربات در خانه نیست بلکه وسایل هوشمندی همچون تلویزیون، یخچال، لباسشویی و اجاق‌گاز می‌تواند خانه شما را هوشمند کند و از یک زندگی آسان لذت ببرید. سامسونگ که یکی از کمپانی‌های برتر دنیا در تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم خانگی دنیا محسوب می‌باشد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی سامسونگ اینترنت اشیاء در محصولات خود حائز اهمیت می‌داند، این را می‌توان در بعضی از لوازم خانگی آن همچون یخچال و لباسشویی مشاهده نمود.

سامسونگ هر سال در همایش‌های بین‌المللی معتبر در جهان از محصولات هوشمند خود رونمایی می‌کند. جدی‌ترین رقیب سامسونگ در این قضیه مثل همیشه شرکت ال جی است. این رقابت جذاب باعث شده لوازم خانگی‌های هوشمند شگفت انگیزی به بازار عرضه شوند، کاربران از آن لذت ببرند. در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آقازاده سرویس همراه باشید.

کنترل و مدیریت از راه دور لوازم خانگی هوشمند سامسونگ کمپانی سامسونگ در راستای پیشبرد هوشمندسازی لوازم خانگی یکسری برنامه های کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده، تا بتوانند، در هنگامی که خارج از منزل به سر می‌برند، نظارت کافی را بر لوازم خانگی سامشونگ خود داشته، تا در صورت مشکل فنی علت آن را متوجه شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

سامسونگ برای کنترل و مدیریت از راه دور لوازم خانگی هوشمند خود سه اپلیکیشن کاملا کاربردی را معرفی و عرضه نموده است. حتما بخوانید:

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ سه اپلیکیشن کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ اپلیکیشن اسمارت هوم (smart home) اپلیکیشن اسمارت ویشر (smart washer) اپلیکیشن اسمارت تینگز (smartthings) در ادامه این مقاله آقازاده سرویس با این سه اپلیکیشن مدیریت لوازم خانگی هوشمند سامسونگ بیشتر آشنا خواهید شد. حتما بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ برنامه اسمارت هوم (smart home) سامسونگ اولین برنامه مدیریت از راه دور سامسونگ که در هر زمان و محیطی می‌توان بر لوازم خانگی هوشمند سامسونگ مدیریت داشت، اپلیکیشن smart home است.

این اپلیکیشن محیط کاربر پسندی دارد و با راهنماهای تصویری که دارد، کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. برای کار با این اپلیکیشن میبایسب یک حساب کاربری سامسونگ داشته باشید و با آن اطلاعات وارد برنامه شوید. هنگامی که وارد اپلیکیشن شدید با فهرستی از لوازم خانگی ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی و دستگاه تصفیه هوا مواجه خواهید شد. برای مدیریت هر کدام از این دستگاه‌ها باید به اینترنت متصل باشند، سپس با انتخاب هریک از آنها در برنامه smart home وضعیت آنها را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. این برنامه در دو نسخه اندروید و ios برای کاربران قابل دسترس است.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل برنامه اسمارت ویشر (smart washer) سامسونگ همانطور از اسم این برنامه پیداست، اپلیکیشنی برای کاربران ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ است. برنامه smart washer هم امکان مشاهده آنلاین دستگاه و نحوه عملکرد دستگاه برای کاربر قابل مشاهده است، حتی امکان برطرف کردن بعضی از مشکلات دستگاه هم فراهم می‌باشد. این برنامه هم همانند اپلیکیشن قبلی نیاز به اطلاعات حساب کاربری سامسونگ خود دارید، تا بتوانید وارد برنامه شوید.

با وارد شدن به برنامه در قسمت smart control با سه گزینه در دسترس است، که عبارتند از: indoor control: برای کنترل لباسشویی در منزل outdoor control: کنترل ماشین لباسشویی در خارج از منزل connection settings: نحوه تنظیمات اتصال که با توجه به نیاز می‌توان هر یک از گزینه‌ها را انتخاب نمایید. چنانچه مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید، کاربر می‌تواند با کمک قسمت smart check دلیل بروز مشکل را پیدا و آن را رفع نماید. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل های اندروید و ios قابل دسترس می‌باشد.

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ برنامه اسمارت تینگز (smartthings) سامسونگ برنامه smartthings سامسونگ یکی از اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ است، که با پتیبانی به امکان اینترنت اشیاء تهیه شده است. با این برنامه جالب و کاربر پسند علاوه بر یخچال، لباسشویی و تلویزیون می‌توان اسپیکر و شرایط دمایی و روشنایی محیط خانه را از راه دور مدیریت و کنرل نمود. لوازم خانگی که امکان اتصال به وای فای را دارند، را به آسانی و با اپلیکیشن smartthings مدیریت و کنترل نمود.

نمایندگی خدمات سامسونگ در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات سامسونگ در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات سامسونگ در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در صفادشت – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در مهرشهر در کرج – تعمیرات سامسونگ در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات سامسونگ در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات سامسونگ در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ در مارلیک در اندیشه – نمایندگی سامسونگ در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات سامسونگ در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در ملارد در محمد شهر  نمایندگی تعمیرات سامسونگ محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت سام سرویس در کرج – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز سامسونگ در کرجتعمیرگاه مجاز سامسونگ در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ – تعمیرگاه مجاز سامسونگ در استان البرز – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در البرز – نمایندگی سامسونگ در استان البرز – خدمات سامسونگ در اندیشه در شهریار – تعمیرات یخچال سامسونگ در کرجتعمیرات ساید سامسونگ در کرجتعمیرات ساید سامسونگ در مهرشهرتعمیرات ساید سامسونگ در محمدشهرتعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی سامسونگ در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی سامسونگ در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در کرج در فردیس – نمایندگی سامسونگ در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات سامسونگ در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات سامسونگ در کرج در عظیمیهلوازم خانگی سامسونگنمایندگی تعمیرات سامسونگنمایندگی سامسونگ در کرجنمایندگی سامسونگ کرج – لوازم خانگی سامسونگنمایندگی تعمیر سامسونگ در فردیسسایت سام سرویستعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محلتعمیر یخچال سامسونگ در کرج - تعمیر یخچال سامسونگ در فردیس - تعمیر یخچال سامسونگ در صفادشت

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر